poniedziałek, 18 grudnia 2023

Marcin Czarnik

 

Kiedy dwa dni temu przyjechałam do poprzedniego miejsca zamieszkania to w skrzynce mojego poprzedniego miejsca zamieszkania przyszedł do mnie autograf od Marcina Czarnika znanego wam z roli Roberta co był kolegą a później drugim mężem Marty Walawskiej w serialu ,, Barwy szczęścia ", oraz z serialu ,, Żywioły Saszy Ogień ". Autograf od Pana Marcina mam po raz drugi bo przed pandemią wysłałam do Pana Marcina prośbę o autograf ale jej nie dostałam , a z drugiej prośby do Pana Marcina wysłałam prośbę o autograf na adres teatru. Pierwszą prośbę do Pana Marcina wysłałam na adres agencji aktorskiej agencja aktorska gramy  oto adres :

 



 


Gramy ! Agency & Management S.C

ul. Puławska 61 lok.506

02-595 Warszawa ( dla M.Czarnika)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz