niedziela, 7 maja 2023

Tomasz Ciachorowski

 

W piątek przyszedł do mnie autograf od Tomasza Ciachorowskiego znanego wam z takich seriali jak : ,, Majka " , ,, M jak miłość " , czy ,, Na dobre i na złe ". Pan Tomasz podpisał mi autograf na zdjęciach które z nim mam zrobione po spektaklu ,, Jaskiniowcy " na którym byłam . Te zdjęcia z Panem Tomaszem były przeznaczone na spektakl ,, Miłosna pułapka " na którym byłam w grudniu zeszłego roku ale Pana Tomasza nie było na tym spektaklu więc wysłałam do niego list z prośbą o autograf by te zdjęcia nie poszły na marne. Na autograf od Pana Tomasza czekałam ponad trzy miesiące. Wysłałam pod ten adres : 






Agencja Aktorska Bumerang 

ul. Sueska 11,

Warszawa 02-761 ( dla T.Ciachorowskiego)

1 komentarz:

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/05/1237-anna-korcz.html

    OdpowiedzUsuń