piątek, 7 kwietnia 2023

Kolejny raz mam pustki w skrzynce

 

Od trzeciego kwietnia czyli od poniedziałku mam pustki w skrzynce nie mam żadnych autografów, ale to normalne przed okresem przedświątecznym.  Lecz jak się skończą święta Wielkanocne to 19 dni po świętach będzie majówka i na pewno będzie tak że po 3 maja mogę nie mieć żadnych autografów dlatego że 1-3 maja to jest poniedziałek-wtorek -środa , a 4-7 maja to jest czwartek-piątek-sobota-niedziela i na pewno artyści mogą zrobić sobie zrobić dziewięciodniówkę urlopową czyli od 29 kwietnia do 7 maja mogą gdzieś wypoczywać i na pewno po 3 maja mogę nie mieć autografów, tylko dopiero po 7 maja. Często patrzę w kalendarz i wiem że takie sytuacje przed świąteczne czy sezon długoweekendowy przyczynia się do tego że ani ja ani inni blogerzy możemy mieć pustki w skrzynkach autografowych, a artyści pracują przecież wrzesień-czerwiec ( w wakacje nie koniecznie pracują )i mają taki czas pracy jak uczniowie którzy chodzą do szkół od września do czerwca. Gdy jest okres przed świąteczny , czy okres przed długim weekendem lub czas długiego weekendu liczę się z tym że mogę mieć pustki z autografami które nie będą w mojej skrzynce. Taką metodę kalendarza sobie zastosowałam i dzięki temu jakoś to przebolewam ale jak to trwa za długo to już nie jest mi z tym dobrze dlatego że bardzo rzadko umieszczam posty autografowe na swoim blogu i bardzo nad tym ubolewam że rzadko coś umieszczam na blogu. Mam nadzieję że po świętach i po majowym weekendzie to się zmieni.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz