środa, 7 września 2022

Spotkanie z Panem Robertem Janowskim

 

Przez 4 miesiące nie uczestniczyłam w żadnych wydarzeniach kulturalnych a dziś udało mi się być na spotkaniu autorskim z Panem Robertem Janowskim który w latach 1997-2018 prowadził teleturniej ,, Jaka to melodia ?" , niedawno Pan Robert wygrał program ,, Twoja Twarz Brzmi znajomo " i od września 2022 roku Pan Robert jest jurorem w tym programie. Pan Robert w latach 1999-2001 grał muzyka Mikołaja Mellado w serialu ,, Na dobre i na złe ". Spotkanie z Panem Robertem było bardzo sympatyczne. Pan Robert jest bardzo sympatyczny. Mam autograf od Pana Roberta Janowskiego na zdjęciach , na jego książce ,, Muzyka Mojego życia " , i na jego płycie którą kupiłam. 














1 komentarz:

  1. Ja również bardzo lubię Pana Roberta :) Bardzo się cieszę, że udało Ci się być na takim spotkaniu :) Życzę Ci kolejnych takich zdobyczy :)

    Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/09/1173-augusta-docher.html

    OdpowiedzUsuń