poniedziałek, 27 grudnia 2021

Radosław Pazura

 

 

Święta święta i po świętach. Dziś przyszedł do mnie bardzo długo wyczekiwany autograf od Pana Radosława Pazury który znany wam jest z takich produkcji jak : ,, M jak miłość  " jako Peter Schmidt,  ,, Na dobre i na złe " jako doktor Pawlik. Pan Radosław wystapił w 2016 roku w programie ,, Twoja twarz brzmi znajomo ". Pan Radosław jest bratem Pana Cezarego Pazury, i pan Radosław jest mężem aktorki Doroty Choteckiej. Tak jak już wspomniałam na autograf od Pana Radosława czekałam bardzo długo i nie pamiętałam że wysyłałam do niego autograf, aż tu nagle taka niespodzianka po świętach. Adresu niestety nie podam bo nie pamiętam gdzie wysyłałam do Pana Radosława musicie sami znaleźć adres do Pana Radosława bo naprawdę nie wiem gdzie wysyłałam bo to było bardzo dawno temu.



1 komentarz: