czwartek, 18 listopada 2021

Agnieszka Różańska

 

Pamiętacie serial ,, Miodowe lata " i czy pamiętacie postać Pameli Marszałek żony przełożonego Karola Krawczyka ? Otóż dziś przyszedł do mnie autograf od Pani Agnieszki Różańskiej znanej wam z roli Pameli Marszałek w serialu ,, Miodowe lata ". Pani Agnieszka grała też w filmie ,, Zakochani " koleżankę Zosi . Wielka szkoda że Pani Agnieszka Różańska nie występuje w filmach i w serialach, cały czas Pani Agnieszka występuje w teatrze i do Pani Agnieszki wysłałam prośbę o autograf na trzech zdjęciach do teatru. Do Pani Agnieszki dołączyłam trzy zdjęcia do podpisu, kopertę zwrotną ze znaczkiem. Na autograf czekałam miesiąc. Wysłałam pod ten adres : 





Teatr Nowy w Poznaniu 

ul. Dąbrowskiego 5

60-838 Poznań (dla A.Różańskiej)



2 komentarze:

  1. Gratuluję! Pani Agnieszka Różańska zadebiutowała w "Krollu", gdzie grała siostrę tytułowego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/11/1033-felicjan-andrzejczak.html

    OdpowiedzUsuń