środa, 18 listopada 2020

Oglądajcie, dużo komentujcie , polecajcie mój blog innym blogerom

 

 

                                                     Drodzy blogerzy !

 

 

 

Bardzo was proszę o : oglądanie mojego bloga, większe komentowanie na moim blogu i polecanie mojego bloga innym blogerom. Mój blog o autografach został założony wiele lat temu, autografy zbieram od pod końca roku 2012 ( zbieram autografy osobiście i listownie ). Blog założyłam nie dlatego by chwalić czy dzielić się wrażeniem że posiadam autograf od danej osoby publicznej , lecz najbardziej ten blog założyłam z myślą o osobach które zbierają autografy osobiście i listownie i z myślą o osobach które są początkującymi w zbieraniu autografów. Mam nadzieję że mój blog was inspiruje i że dzięki mnie wiecie jacy aktorzy wysyłają fanom podpisany autograf na zdjęciu. Uprzejmie was proszę oglądajcie mojego bloga, częściej go komentujcie,polecajcie innym blogerom by wiedzieli jakie osobistości wysyłają fanom autografy , ten blog jest z myślą o innych nie dla mnie i mam nadzieje że te adresy które są podawane pod postem danego autografu są dla was pomocne i korzystacie z tych adresów jeśli tak to bardzo się cieszę że tym blogiem mogę pomagać bo dobro wraca.

 

P.S Nagrałam wcześniej filmik , chciałam go wrzucić na bloga ale blogger nie może odtworzyć tego filmiku więc moją prośbę napisałam na blogu pisemnie. Miłego dnia wam życzę.  

2 komentarze:

  1. Twój blog zdecydowanie należy do jednego z lepszych w kategorii autografów. Sam bardzo często go odwiedzam i zawsze mi się podoba👍👍

    Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do polecanych?

    Zapraszam również do mnie na nowy post, a w nim m.in relacja z Orlen Cup czy nowy autograf
    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2020/11/77-richard-kilty-relacja-z-mityngu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga - gratuluje i pozdrawiam
    Łukasz z Gadżetów na dobry dzień

    OdpowiedzUsuń