poniedziałek, 26 października 2020

Karolina Chapko

 

 

Dziś przyszły do mnie autografy od polskiej aktorki Pani Karoliny Chapko znanej wam z roli Dominiki w serialu ,, Barwy szczęścia ". Pani Karolina grała w takich produkcjach jak : ,, Oszukane " , ,, M jak miłość ". Od Pani Karoliny otrzymałam dopiero autografy za drugim razem , pierwszy list wysłałam do niej w sierpniu tego roku do produkcji serialu ,, Barwy szczęścia " ale nie doszedł , więc dopiero otrzymałam go za drugim razem. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcia Pani Karoliny do podpisu. Wysłałam pod ten adres : 

 

 





 

Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa ( dla K.Chapko )  

lub : 

 

JUNIKA TALENTS, Agencja Artystyczna

Aleje Ujazdowskie 37 lok.35

00-540 Warszawa (dla K.Chapko)

1 komentarz: