wtorek, 15 września 2020

Autograf od Sebastiana Stankiewicza

 

 

Dziś przyszedł mój wymarzony i długo wyczekiwany autograf od Sebastiana Stankiewicza któremu popularność przyniosła mu rola Ryszarda ,, Ricardo " Gawrona w serialu ,, Barwy szczęścia ". Uwielbiam  Pana Sebastiana za tą rolą i tą rolą bawi mnie do łez. O autograf od Pana Sebastiana walczyłam prawie rok i dopiero za drugim razem otrzymałam autografy od Pana Sebastiana. Poza kopertą zwrotną, listem , znaczkiem dołączyłam zdjęcia do podpisu. Wysłałam pod ten adres : 






Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa ( dla S.Stankiewicza ) 


P,S Jeśli będziecie wysyłać listy do aktorów z serialu ,, Barwy szczęścia " to możecie za pierwszym razem ich nie otrzymać bo produkcja nie zawsze albo nie od razu przekazuje wiadomości wiem to bo jak pod koniec roku 2019  pierwszy raz wysłałam list do Pana Sebastiana Stankiewicza do Barw szczęścia i dopiero w sierpniu tego roku wysłałam drugi raz do Pana Sebastiana i za drugim razem od niego otrzymałam. Miejcie to na uwadze że produkcja serialu ,, Barwy szczęścia " nie przekazuje zawsze listów od fanów z prośbą o zdjęcie z autografem.


3 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/09/the-rolling-stones-charlie-watts-i-bill.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/09/708-kevin-mbabu.html

    OdpowiedzUsuń