wtorek, 29 grudnia 2015

Autograf od Emilii Komarnickiej i Pauliny Chruściel



Dziś w skrzynce otrzymałam 2 autografy są one od polskich aktorek Emilii Komarnickiej i Pauliny Chruściel. Panią Emilię można skojarzyć z serialami ,, Na dobre i na złe " czy ,,Ranczo " a Panią Paulinę od niedawna można skojarzyć ją z serialem ,, Singielka " czy z reklamy banku niestety ten bank wyleciał mi z głowy jak się nazywa. Poza kopertą zwrotną dodawałam zdjęcie do podpisu na autografy czekałam długo. Pisałam pod ten adres :

Do Pani Emilii pisałam pod ten adres :    Do Pani Pauliny pisałam pod ten adres :
                                                                           TVN
Serial.,, Singielka''

ul.Wiertnicza 166 

02-952 Warszawa (dla P.Chruściel)
Teatr ATENEUM
ul. Jaracza 2

00-378 Warszawa (dla E.Komarnickiej)



    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz