piątek, 11 października 2024

Alicja Ostolska

 

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktorki młodego pokolenia  Alicji Ostolskiej znanej wam z roli Justyny dziewczyny Antka w serialu ,, Klan ". Pani Alicja jeszcze grała w serialu ,, M jak miłość ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pani Alicji do podpisu. I mój podpisany autograf uwieczniła w relacji na swoim instagramie i jak to zobaczyłam poczulam się bardzo wyróżniona i doceniona że akurat uwieczniła moje zdjęcie które ona podpisała, fragment listu i kopertę którą do niej zaadresowałam a to co napisałam i zaadresowałam poznałam po swoim charakterze pisma. Na autograf od Pani Alicji czekałam kilka dni. Pani Alicja poza podpisanym zdjęciem zwróciła mi mój list który jej napisałam i z tyłu mojego listu napisała mi ciepłe słowa.  Prośbę o autograf do Pani Alicji wysłałam pod ten adres : 














 Triplan serial ,, Klan " ul. Wołodyjowskiego 64 02-764 Warszawa ( dla A.Ostolskiej  )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz