niedziela, 9 czerwca 2024

Ś.P Marzena Kipiel-Sztuka

 

Parę minut  temu dowiedziałam się o śmierci Pani Marzeny Kipiel-Sztuki której popularność przyniosła jej rola Halinki Kiepskiej w serialu ,, Świat według Kiepskich ". Pani Marzena brała też udział w I edycji programu ,, Jak oni śpiewają " i w tym programie Pani Marzena pokazała swój talent wokalny. Pani Marzena brała udział w programie Pana Jerzego Kryszaka i Pani Agaty Młynarskiej w programie ,, Dzień kangura ". Wielka szkoda że w czasie występowania w serialu ,, świat według Kiepskich " Pani Marzena nie występowała w innych filmach i w serialach. Gdy zakończył się serial ,, świat według Kiepskich " Pani Marzena chyba tylko zagrała w jednym filmie i w jednym serialu. Poza rolą Halinki Kiepskiej i poza wokalem Pani Marzeny bardzo lubiłam Panią Marzenę za to że urodziła się w Legnicy i że była z tego miasta ponieważ mam rodzinę w Legnicy u której nieraz bywałam. Umieściłam autograf który otrzymałam od Pani Marzeny Kipiel - Sztuki dziesięc lat temu drogą listowną by upamiętnić Panią Marzenę. Taki piękny autograf od Pani Marzeny mi pozostał.

 

 



 

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: autografymalutkiej.blogspot.com/2024/06/1289-sylwia-morcinek.html

    OdpowiedzUsuń