sobota, 9 marca 2024

Urszula

 

Przedstawiam wam autograf od piosenkarki Urszuli znanej wam z takich piosenek jak : ,, Dmuchawce latawce wiatr " , ,, Malinowy król ", ,, Luz blues w niebie same dziury " , ,, Baw mnie " którą śpiewała z Sewerynem Krajewskim, ,, Na sen ", ,,Anioł wie " , ,, Dnie ye ", ,, Dziś już wiem " czy ,, Niebo dla ciebie ". To był koncert Urszuli z okazji dnia kobiet. To był mój drugi udział w koncercie Urszuli. Pani Urszula podpisała mi swoje trzy płyty, zdjęcie które z nią mam po jej pierwszym koncercie , oraz swoją książkę. Pani Urszula to bardzo sympatyczna osoba wielka szkoda że tak mało jest w TV. 







2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/03/1277-jakub-kucner.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdobycze, gratuluję! Niedawno po raz kolejny obejrzałam "Och, Karol" i tak sobie myślę, że Urszula to nie tylko świetna wokalistka. Byłaby z niej także niezła aktorka.

    OdpowiedzUsuń