środa, 4 października 2023

Tadeusz Huk

 

 

Dziś w tym miesiącu przyszedł do mnie autograf od aktora Pana Tadeusza Huka który znany wam jest z takich produkcji jak : ,, Chłopaki nie płaczą ", ,, Poranek kojota" , ,, Tylko miłość "jako mecenas Aleks Tudor, ,, Czy ktoś mnie kocha w tym domu ?". Od jakiegoś czasu Pan Tadeusz gra w serialu ,, Na wspólnej ". Poza kopertą zwrotną ze znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Tadeusza do listu, a Pan Tadeusz dołączył mi swoje podpisane zdjęcie i napisał mi piękny list na kartce papieru. Na autograf od Pana Tadeusza czekałam ponad miesiąc. Wysłałam pod ten adres : 

 






 

Serial "Na wspólnej"
Al. Krakowska 112
05-090 Sękocin Stary ( dla T.Huka)

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/10/1258-wojciech-gassowski.html

    OdpowiedzUsuń