poniedziałek, 25 września 2023

Bartek Wrona

 

Dziś otrzymałam poprzez portal społecznościowy instagram autograf  od wokalisty Bartka Wrony który śpiewał piosenki w zespole Just5 ,, Kolorowe  sny " , ,, Zaczarowany świat". Jako wokalista solowy Pan Bartek śpiewał takie przeboje jak : ,, Jedna na milion ", ,,Hugo to właśnie ja ", ,, Maria " czy ,, Barwy szczęścia " - ta piosenka wcześniej była w początkowych odcinkach serialu ,, Barwy szczęścia " i wielka szkoda że ta piosenka już nie jest w czołówce serialu. Bardzo się cieszę że mam autograf Pana Bartka w swojej kolekcji ponieważ jak on miał koncert 16 września to nie mogłam w nim uczestniczyć ponieważ byłam w swoim poprzednim mieście zamieszkania na koncercie Kasi Kowalskiej który był z okazji Jarmarku Michała. 

 

 

 


 





1 komentarz: