poniedziałek, 10 lipca 2023

Krzysztof Cwynar

 

Mimo że są wakacje i ośmiu dni zmieniłam miejsce zamieszkania to dziś przyszedł do mnie autograf na dwóch zdjęciach od polskiego piosenkarza Pana Krzysztofa Cwynara . Dopiero za drugim otrzymałam autograf od Pana Krzysztofa Cwynara bo jak pierwszy raz do niego wysłałam prośbę o autograf to nic nie otrzymałam, a dziś do mnie przyszedł ze starego miejsca zamieszkania na nowy adres zamieszkania. Mam nadzieję że pozostałe autografy też będą przekierowane na moje nowe miejsce zamieszkania. Do Pana Krzysztofa Cwynara prośbę wysłałam na adres prywatny.

 




 

 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że w końcu udało Ci się zdobyć autografy. Widocznie pierwszy list nie dotarł do adresata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak , a tym bardziej że teraz autografy będą do mnie przychodziły ze starego adresu na nowy przez rok bo formularz wypełniłam 30 czerwca 2023 roku i do 30 czerwca 2024 będą do mnie przychodziły autografy ze starego adresu na nowy.

      Usuń