środa, 19 kwietnia 2023

Magdalena Stam - Simmons

 

 

Dziś przyszedł autograf od aktorki Pani Magdaleny Stam - Simmons która w latach 2008/2009 do 2016/2017 grała Zytę dziewczynę a potem żonę Michała Chojnickiego w serialu ,, Klan ". Odkąd Pani Magdalena odeszła z tego serialu rolę Zyty w latach 2017 do 2020 grała Pani Aleksandra Woźniak która grala posterunkową Kasię w serialu ,, 13 posterunek ". Pani Magdalena wystąpiła w teledysku do piosenki Pani Anny Wyszkoni ,, Czy ten Pani Pani ". Obecnie Pani Magdalena nie występuje w filmach i w serialach bo mieszka za granicą a w poniedziałek wysłała mi zdjęcie z autografem bo była chyba jeszcze w Polsce. Panią Magdalenę poprosiłam o autograf na instagramie. W zeszłym roku poprosiłam Panią Magdalenę by przysłała mi swoje zdjęcie z autografem lecz napisała mi że jak wywoła zdjęcia i będzie w Polsce to mi prześlę no i słowa dotrzymała i mi przesłała.

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz