poniedziałek, 6 lutego 2023

Roman Gerczak

 

Nowy tydzień zaczęłam autografem od Pana Romana Gerczaka który jako pierwszy zaśpiewał piosenkę ,, Zabrałaś mi lato " - w latach 90 zespół Classic wylansował tą piosenkę. Przez wiele lat nie wiedziałam że tą piosenkę jako pierwszy śpiewał Pan Roman Gerczak, od 8 lat wiem kto jest pierwszym wykonawcą tej piosenki dzięki programowi ,, Śpiewające Fortepiany " które od 2014 roku były powtarzane w programie TVP ROZRYWKA i w tym programie był fragment tej piosenki odgadnięty. Na autograf Pana Romana czekałam równe dwa tygodnie, Pan Roman dołączył trzy ulotki z autografem od siebie i płytę z piosenkami wideo które mam odtwarzać w laptopie , oraz Pan Roman napisał przepiękny list z podziękowaniami. Do Pana Romana wysłałam prośbę o autograf na adres prywatny. 









 

2 komentarze:

  1. Mam autografy na identycznych zdjęciach. Oprócz tego dostałam też w prezencie płytę z piosenkami.

    OdpowiedzUsuń