wtorek, 28 czerwca 2022

Dorota Gorjainow

 

Pod moją wczorajszą nieobecność przyszedł do mnie autograf na zdjęciach od aktorki Pani Doroty Gorjainow znanej wam z roli prostytutki Dolores w filmie ,, Poranek kojota ".  Pani Dorota znana wam jesr z takich seriali jak : ,, M jak miłość " Beata żona Bogdana (właściciel myjni w której pracował Piotrek Zduński ) co podrywała Piotrka, ,, Barwy szczęścia " terapeutka w ośrodku AA do którego chodzili Damian i Sabina, czy z serialu ,, Lombard życie pod zastaw " czy ,, Dzielnica strachu ". Na autograf od Pani Doroty czekałam miesiąc .Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam trzy zdjęcia Pani Doroty do podpisu. Wysłałam pod ten adres : 





Teatr Syrena

Litewska 3, 00-581 Warszawa ( dla D.Gorjainow)


2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/06/1112-honorata-witanska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Zapraszam do mnie na nowość https://autografy-andzi.blogspot.com/2022/06/papa-d-pawe-stasiak.html

    OdpowiedzUsuń