poniedziałek, 30 maja 2022

Maciej Raniszewski

 

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktora Pana Macieja Raniszewskiego który gra Hermana w serialu ,, Barwy szczęścia ". 14 marca wysłałam prośbę o autograf do Pana Macieja na adres produkcji serialu ,,Barwy szczęścia " ale produkcja serialowi nie przekazała Panu Maciejowi mojego listu - wiem to od Pana Macieja który napisał mi to na instagramie i Pan Maciej zdeklarował że wyślę mi od siebie zdjęcie z autografem skoro nie produkcja nie przekazała mu listu. Pana Macieja możecie poprosić o przesłanie autografu poprzez instagrama albo próbować wysłać na adres serialu ,, Barwy szczęścia " może wasze listy będą przekazane. 





Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa ( dla M.Raniszewskiego ) 

lub możecie wysłać do agencji aktorskiej w której jest reprezentowany Pan Maciej : 

Dreamteam Agencja Aktorska S.C.
Katarzyna Zbrojewicz, Elżbieta Janicka
ul. 27 Grudnia 25
04-665 Warszawa ( dla M.Raniszewskiego)

1 komentarz: