środa, 8 grudnia 2021

Edyta Olszówka

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktorki Pani Edyty Olszówki której popularność przyniosła jej rola Marii Majewskiej w serialu ,, Samo życie " i rola Poli Madejskiej w serialu ,, Przepis na życie " i ten jej kultowy tekst ,, o ja cież pierdziele " . Pani Edyta znana jest z takich produkcji jak : ,, Ojciec Mateusz " jako Kobylicka , ,, W  rytmie serca " jako Katrin. Pani Edyta Olszówka to moja ulubiona aktorka od czasów serialu ,, Samo życie ". Poza kopertą zwrotną ze znaczkiem dołączyłam dwa zdjęcia do podpisu , wysłałam jej kartkę urodzinową z okazji 50 urodzin które będzie miała za tydzień 15 grudnia. Na autograf od Pani Edyty Olszówki czekałam prawie miesiąc. Wysłałam pod ten adres : 



Teatr Narodowy

pl. Teatralny 3

00–077 Warszawa ( dla E.Olszówki )

 


 

2 komentarze:

  1. Gratulacje! :) Ja również posiadam podpis Pani Edytki :) Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/12/1036-sara-james.html

    OdpowiedzUsuń