wtorek, 10 sierpnia 2021

Przemysław Kossakowski

 

 

Dziś przedstawiam wam autograf od Przemysława Kossakowskiego prowadzącego program ,, Down the road "  ( teraz jest głośno o Przemysławie Kossakowskim ponieważ on i Martyna Wojciechowska niedawno się rozstali i to jest numer jeden ). Autograf który wam dziś przedstawiam został załatwiony przez moją serdeczną znajomą która była na spotkaniu autorskim z Panem Przemysławem Kossakowskim. Jestem bardzo wdzięczna mojej znajomej że udało jej się załatwić autograf Pana Przemysława, bo z powodu pandemii ciężko jest po  wydarzeniach  kulturalnych  zdobyć autograf , mieć zdjęcie z osobą publiczną po spektaklach, po koncertach , czy po spotkaniach autorskich. Od 30 czerwca nie mam żadnych autografów w skrzynce i na pewno będę musiała czekać do połowy września albo do października by mieć autografy w skrzynce bo od 30 czerwca nie mam żadnego autografu zdobytego drogą listowną. 





 

 

2 komentarze:

  1. Dobrze jest mieć w swoim otoczeniu osoby, które mogą wspomóc w powiększaniu kolekcji. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/08/1007-wojciech-gassowski.html

    OdpowiedzUsuń