czwartek, 25 lutego 2021

Hubert Wiatrakowski

 

 

 

 Przez osiem dni nie miałam nic w skrzynce a dziś do mnie przyszedł autograf od Huberta Wiatrakowskiego który gra Aleksa w serialu ,, Barwy szczęścia". Bardzo lubię postać Aleksa bo Aleks to mądry, bardzo wrażliwy chłopak i wiele bym dała żeby było więcej takiej młodzieży jak on. Huberta poprosiłam na portalu społecznościowym instagram by wysłał mi swoje zdjęcie z autografem , wysłał mi priorytetem. Mimo że mi nie odpisał czy wyślę mi czy nie to zrobił mi wielką niespodziankę wysłaniem zdjęcia z autografem priorytetowo i wysłał w zielonej kopercie w kolorze nadziei. Mam nadzieję że jak się zacznie marzec to będę miała więcej autografów bo luty to krótki miesiąc i dlatego w tym miesiącu trochę mało miałam autografów w skrzynce.

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz