czwartek, 12 listopada 2020

Renata Gabryjelska

 

Poza dzisiejszym autografem od Pani Kariny Seweryn po południu przyszła do mnie kurierem gazeta z autografem od Pani Renaty Gabryjelskiej (Pani Renata wysłała mi też krótki liścik). Pani Renata Gabryjelska to była aktorka , była modelka obecnie jest reżyserką. Pani Renata znana jest z takich produkcji jak : ,, Girl Guide " zagrała tam u boku Pawła Kukiza , i znana jest też z serialu ,, Złotopolscy" gdzie grała Ewę. Do Pani Renaty wysłałam wiadomość na instagramie w zeszłym tygodniu i poprosiłam ją by wysłała mi swoje zdjęcie z autografem i Pani Renata zgodziła się. Nie spodziewałam się że wyślę mi kurierem i zamiast zdjęcia będzie gazeta to piękny gest z jej strony. Widocznie nie miała żadnych zdjęć by podpisać autograf a wysłała gazetę ze swoim wywiadem który nie dawno się ukazał. To jest mój pierwszy autograf na gazecie w końcu zawsze musi być ten pierwszy raz. 

 

 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz