piątek, 11 sierpnia 2017

Autograf od Alicji Bachledy-Curuś


Przedstawiam wam kolejny autograf który przyszedł dziś do mnie ( parę godzin przed moim wyjazdem z domu nie będzie mnie w domu tydzień) który jest on od polskiej aktorki Pani Alicji Bachledy-Curuś znanej wam z roli Zosi z filmu ,, Pan Tadeusz ", czy z roli Ani Bohenek z serialu ,, Na dobre i na złe " gdzie grała w początkowych odcinkach, oraz z roli Basi z filmu ,, 7 rzeczy których nie wiecie o facetach". Bardzo lubię Panią Alicję za te trzy rolę które wymieniłam, cieszę się że w zeszłym roku zagrała w filmie ,, 7 rzeczy których nie wiecie o facetach " i w filmie ,, Pitbull Niebezpieczne kobiety". Chciałabym ją jeszcze w jakiś polskich produkcjach zobaczyć. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pani Alicji do podpisu. Pisałam pod ten adres :

 Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
ul. Chełmska 19/21
Budynek “Lipsk”
IV piętro, pokój 405 (dla A.Bachledy- Curuś)

4 komentarze:

  1. Gratulacje , świetny autograf pięknej aktorki :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Gratulujemy dotychczasowej kolekcji!
    Zapraszamy na naszego bloga: https://swiatautografowofficial.blogspot.com/

    Pozdrawiamy,
    Redakcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Zapraszam na nowy post: https://autografymarty2000.blogspot.com/2017/08/ania-karwan.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń