czwartek, 8 czerwca 2017

Autograf od Leonarda Pietraszaka


Przedstawiam wam kolejny autograf który jest on od polskiego aktora Pana Leonarda Pietraszaka któremu popularność przyniosła rola pułkownika Dowbirda w serialu ,, Czarne Chmury" czy rola Gustawa Kramera w kultowej komedii ,, Vabank " i ,, Vabank II czyli riposta ". Pan Leonard wystąpił w takich produkcjach jak : ,, Kariera Nikodema Dyzmy " z 1980 roku, ,, 40 latek " jako Karol przyjaciel Stefana Karwowskiego, ,, 39 i pół " jako teść Darka Jankowskiego czy ,, Listy do M ". Bardzo lubię Pana Leonarda za te role w których zagrał ( wymieniłam te rolę Pana Leonarda które lubię najbardziej). Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Leonarda do podpisu, Pan Leonard napisał mi przepiękny list na kartce papieru aż poczułam się doceniona lub wyróżniona bo podziękował mi za miłe słowa. Na autograf czekałam około 3 miesięcy. Pisałam pod ten adres :


Teatr Och Teatr
ul. Grójecka 65
02-094 Warszawa (dla L.Pietraszaka)


3 komentarze: