wtorek, 30 maja 2017

Autograf od Marty Dąbrowskiej


Dziś przyszedł do mnie kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pani Marty Dąbrowskiej znanej wam z takich seriali jak : ,, Komisarz Alex", ,, Ranczo", ,, Przepis na życie" czy ,, Pierwsza miłość". Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam dwa zdjęcia Pani Marty do podpisu, jedno zdjęcie Pani Marta dołączyła od siebie. Na autograf czekałam krótko kilka dni. Pisałam pod ten adres :



Teatr Polski w Warszawie
ul.Karasia 2
00-327 Warszawa (dla M.Dąbrowskiej)






1 komentarz:

  1. Gratuluję ;)

    Zapraszam na mojego bloga ;) https://autografy.wordpress.com/
    Od niedawna wznowiłam kolekcjonowanie.
    Może dodamy swoje blogi do polecanych? Jeśli jesteś zainteresowana to daj znać w komentarzu na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń