czwartek, 26 stycznia 2017

Autograf od Agnieszki Suchory


Przedstawiam wam kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pan i Agnieszki Suchory której popularność przyniosła jej rola siostry Barbary Es w serialu ,, Daleko od noszy". Pani Agnieszka wystąpiła w takich produkcjach jak : ,, Plebania " jako Jola szkolna koleżanka Krystyny, ,,Rodzinka", i wiele innych. Pani Agnieszka jest żoną aktora Krzysztofa Kowalewskiego . Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pani Agnieszki do podpisu, na autograf czekałam nie pamiętam dokładnie ile ponieważ w zeszłym roku wysłałam do niej list z prośbą o zdjęcie z autografem. Wysłałam pod ten adres :

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz. Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Teatr Współczesny
 ul. Mokotowska 13
00-640 Warszawa (dla A.Suchory)

4 komentarze:

  1. Gratulację! Fajny podpis :) Zapraszam do mnie na wywiad z wyjątkowym skoczkiem :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Fantastyczny autograf.
    Zapraszam do mnie
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2017/02/60-jakub-janda.html

    OdpowiedzUsuń