czwartek, 15 grudnia 2016

Autograf od Bohdana Smolenia


Dziś zmarł aktor i kabareciarz Bohdan Smoleń któremu popularność przyniósł mu kabaret TEY i rola listonosza Edzia w serialu ,, Świat według Kiepskich ". Był też piosenkarzem śpiewał piosenki disco polo takie jak : ,, Ani me ani be ani kukuryku " , ,, Cepry hej " , ,, Amerykańska gra ". Gdy byłam mała szalałam przy piosenkach Pana Smolenia które leciały w programie ,, Disco relax" . Uwielbiałam jego piosenki i jego rolę Edzia w ,, Kiepskich ". Ale po Panu Bohdanie Smoleniu zostały wspomnienia co do jego udziału w kabarecie Tey, co do jego roli Edzia w serialu ,, Świat według Kiepskich " i jego piosenki, ale pozostał po nim autograf który otrzymałam 3 lata temu.

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
 Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/12/157-martina-sablikova.html

    OdpowiedzUsuń