czwartek, 6 października 2016

Autograf od Ignacego Gogolewskiego


Po wczorajszym autografie przyszedł dziś do mnie kolejny autograf jest on od polskiego aktora Pana Ignacego Gogolewskiego któremu popularność przyniosła mu rola Antka Boryny w serialu ,, Chłopi ". Pan Ignacy do dziś z rolą Antka jest kojarzony. Pan Ignacy grał jeszcze w serialu ,, Na dobre i na złe " Franciszka Kozińskiego ojca Huberta (terapeuta Bożenki ). Pana Ignacego właśnie bardzo lubię za rolę Antka Boryny w serialu ,, Chłopi " świetnie zagrał w tym serialu . Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Ignacego do podpisu. Mam bardzo miłą dedykację. Autograf wymarzony. Czekałam około 3 tygodni. Pisałam pod ten adres :


Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.


  ZASP - Stowarzyszenie Polskich Artystów Teatru, Filmu, Radia i Telewizji Al. Ujazdowskie 45 00-536 Warszawa(dla I.Gogolewskiego)


1 komentarz: