czwartek, 12 maja 2016

Autograf od Piotra Adamczyka


Po 3 dniach dostałam kolejny autograf jest on od polskiego aktora Pana Piotra Adamczyka któremu popularność przyniosła mu rola Karola Wojtyły w filmie ,, Karol człowiek który został papieżem " czy rola Andrzeja w serialu ,, Przepis na życie ". Pan Piotr grał jeszcze w takich produkcjach takich jak : ,, Chopin pragnienie miłości " jako Fryderyk Chopin, ,, Na dobre i na złe " jako Kozerski, ,, Pensjonat pod różą " jako Jacek partner Iwy, ,, Nie kłam kochanie " jako Marcin, czy w filmie ,, Słaba płeć". Poza kopertą zwrotną i znaczkiem  dołączyłam zdjęcie Pana Piotra do podpisu , a Pan Piotr dołączył swoje zdjęcie i napisał mi przemiły list na kartce papieru. Na autograf czekałam krótko około 2 tygodni. Pisałam pod ten adres :

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

                                                                  Restauracja Stary Dom
Puławska 104 /106  

02-001 Warszawa ( dla P.Adamczyka)

3 komentarze:

  1. Gratuluję, zapraszam na relację ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/05/relacja-z-treningu-otwartego-polskich.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! http://autografycatharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń