poniedziałek, 16 listopada 2015

Autograf od Julii Pietruchy



Po 16 dniach otrzymałam kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pani Julii Pietruchy której popularność przyniósł serial ,, Blondynka " gdzie Pani Julia grała w 1 i 2 sezonie, od 3 sezonu gra Pani Joanna Moro (moja ulubiona aktorka). Pani Julia grała jeszcze w takich produkcjach jak : ,, Miasto z morza ", ,, Pensjonat pod różą " , ,, 39 i pół ". Pani Julia to nie tylko dobra aktorka, ale super śpiewa. Nie dodawałam zdjęcia, dodawałam tylko kopertę zwrotną. Czekałam bardzo długo. Pisałam pod ten adres :

    Teatr 6 piętro 
PKiN, Plac Defilad 1
(wejście od ul. Marszałkowskiej)
00 – 901 Warszawa (dla J.Pietruchy )

   
Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz