poniedziałek, 29 czerwca 2015

Autograf od Sonii Bohosiewicz



Od zeszłego czwartku mam niesamowite szczęście, a od 2 dni jestem chora i mam zwolnienie lekarskie do końca tygodnia, mam chorobowe od pracy. Przedstawiam wam kolejny autograf, jest on od polskiej aktorki Sonii Bohosiewicz znanej wam z takich filmów/seriali jak : ,, 39 i pół ", ,, Bogowie", i wielu innych. Pani Sonia jest nie tylko świetną aktorką ale i świetnie śpiewa. Polubiłam ją za rolę Pauli w ,, 39 i pół " , za super śpiew, za dubbing Marlenki w bajce ,, Piorun". Pani Sonia napisała mi przemiły liścik. Na autograf czekałam miesiąc , poza kopertą zwrotną dodawałam zdjęcie Pani Sonii. Pisałam pod ten adres :

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
   
 

Restauracja Shusibu
ul. Wielicka 43
02-001 Warszawa

2 komentarze: