czwartek, 23 kwietnia 2015

Autografy od Joanny Moro



Po 6 dniach otrzymałam kolejny autograf, a jest on od polskiej aktorki Joanny Moro, popularność przyniosła jej rola Anny German w serialu ,, Anna German ", przez tą rolę Pani Joanna jest moją ulubioną aktorką, ona i ten serial zmienił moje życie i zainteresowania z filmu na muzykę o 360 stopni. Pani Joanna gra w serialu ,, Talianka " i ,, Barwy szczęścia " , zastąpiła Julię Pietruchę w roli Sylwii Kubus w serialu ,, Blondynka".Pani Joanna zajęła II miesjce w Tańcu z gwiazdami. Na autograf czekałam ponad 7 miesięcy, 3 razy pisałam do niej prośby, za pierwszym razem we wrześniu 2014  dołączyłam do niej 2 zdjęcia czekałam i nic , dopiero za drugim razem dołączyłam bez zdjęcia autograf a pod koniec marca wysłałam za 3 razem z 4 zdjęciami, i Pani Joanna dołączyła jedno zdjęcie i te 4 zdjęcia. Autografy uważam za wymarzone. Pisałam pod ten adres :
     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   
Agencja Aktorska Plan Aktor
                                                      ul.Chełmska 21 bud.5 pok.503 00-732 Warszawa (dla J.Moro) adres już nieaktualny !!

2 komentarze: