wtorek, 20 stycznia 2015

Autograf od Beaty Rybotyckiej i Krzysztofa Jasińskiego (małżeństwo)






Wczoraj był autograf od Roberta Janowskiego, dzisiaj przyszły 2 autografy w jednej do mnie kopercie , są to autografy od Krzysztofa Jasińskiego i Beaty Rybotyckiej.
Krzysztof Jasiński znany jest z prowadzenia benefisów teatru STU które były kiedyś prowadzone w TVP2,szkoda że już benefisy nie są prowadzone , grał kiedyś w serialu ,, Brzydula ", jest dyrektorem Teatru STU. Kiedyś był związany z piosenkarką Marylą Rodowicz.
Beata Rybotycka jest aktorką i piosenkarką znana wam z serialu ,, Majka " i ,, M jak miłość " w ,,M jak miłość " grała Laurę matkę Joanny (Agnieszka Więdłocha) była żona Pawła Zduńskiego, oraz ze śpiewania na benefisach w teatrze STU które kiedyś były emitowane w TVP2 i z wielu innych gal. Na autografy czekałam 20 dni, prośbę pisałam do nich osobno zdjęcia dostałam w jednej kopercie. Poza kopertą zwrotną dołączyłam do nich zdjęcia do podpisu, mimo że nie ma dedykacji (nie lubię autografów bez dedykacji ) to autografy uważam za wymarzone, ponieważ bardzo lubię te parę. Pisałam na ten adres :
  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.




Krakowski Teatr Scena Stu
Al.Krasińskiego 16-18
30-101  Kraków (dla B.Rybotyckiej/ K.Jasińskiego)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz