wtorek, 9 grudnia 2014

Zdjęcie z autografem od lidera zespołu AKCENT Pana Zenona Martyniuka




Przedstawiam wam kolejny mój autograf jest on od lidera zespołu AKCENT Pana Zenona Martyniuka. Uwielbiam ten zespół i Pana Zenona również uwielbiam, uwielbiam ich piosenki najbardziej lubię ich takie piosenki jak : ,, To właśnie ja " , ,, Pszczółka Maja sobie lata " , ,, Dziewczyna z klubu disco " , ,, Pada deszcz " ,, Królowa Nocy" , ,, Gwiazda " i wiele innych ich piosenek. Zespół AKCENT i ich piosenki to moje dzieciństwo, zawsze gdy słucham ich piosenek przypominają mi się lata dzieciństwa. I przy ich piosenkach można się nieźle bawić na każdym weselu, czy imprezie.Woogle uwielbiam każdą muzykę, trochę nie lubię klasycznej muzyki, ale reszta gatunków muzycznych. Na autograf czekałam kilka dni wiele dni czekałam na ich autograf, byłam na ich koncercie w czerwcu 2014 ale nie dawali autografów więc musiałam spróbować napisać na facebooku ponieważ na fejsie organizowali ,, czy ktoś chce autograf zespołu AKCENT ? to się zgłosiłam. Autograf wymarzony, autograf od piosenkarzy, piosenkarek zespołów jest dla mnie zawsze wymarzony bo jestem wielką, ogromną  melomanką.


Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz