wtorek, 18 listopada 2014

Autograf od Shazzy







Przedstawiam wam kolejny autograf, który otrzymałam po 12 dniach jest to autograf od polskiej piosenkarki disco polo SHAZZY (WŁ. Marlena Pańkowska) znanej wam z takich przebojów jak : Baja Bongo, Egipskie noce, Mała Pigi, 18 lat, tak bardzo zakochani i wiele innych. Bardzo ja lubię jako osobę i piosenkarkę od dziecka. Dołączyłam zdjęcie do SHAZZY, i wysłała mi drugie, dołączyłam jej kartkę papieru żeby mi odpisała na list,  ale odpisała mi na zdjęciach i taka forma mi odpowiada. Autograf uważam za wymarzone.Do Pani SHAZZY pisałam na ten adres :
SHAZZA (lub Marlena Pańkowska)
skr.pocztowa 14
02-498 Warszawa 125  

           

    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

          Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz