piątek, 8 sierpnia 2014

Z liderem zespołu Skaner





Od ponad miesiąca nie otrzymałam ani listownie ani osobiście żadnego autografu, ale wczoraj (8.08.2014) to się zmieniło , od wczoraj posiadam autograf lidera zespołu Skaner byłam na jego koncercie, Skaner śpiewa takie przeboje jak : Lato w Kołobrzegu, Wolność moja kochana, wracaj do mego świata. Na koncercie było zajebiście mimo że było mało ludzi, byłam blisko sceny, rzadko się u mnie zdarza żebym była blisko sceny. Poza autografem posiadam zdjęcie z liderem Skaner.
Jeśli chodzi o zdjęcia z piosenkarzami i piosenkarkami to mało mam z nimi zdjęć, jedynie mam od nich autografy a jak chce z nimi zdjęcie to wszyscy się mocno pchają albo płot zagradza. Ogromnie się cieszę z autografu i ze zdjęcia.


Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz