niedziela, 12 lutego 2017

Autograf od Ś.P Krystyny Sienkiewicz


Dzisiaj zmarła wspaniała aktorka, wspaniała artystka kabaretowa Pani Krystyna Sienkiewicz która była znana z ról komediowych a przeważnie z takich produkcji jak : ,, Rodzina Leśniewskich" , ,, Rzeczpospolita babska " , ,, Graczykowie " , Pani Krystyna występowała w Kabarecie Olgi Lipińskiej. Uwielbiałam Panią Krystynę to była wspaniała aktorka, wspaniała artystka kabaretowa , bardzo kochała zwierzęta, miała genialne poczucie humoru. Gdy jeszcze żyła pojutrze (14.02) skończyłaby 82 lata.. Nie mogę w to uwierzyć że nie ma jej już z nami, jedyne co po niej zostało to ten autograf który posiadam , i posiadam odcinek 96 serialu ,, Na dobre i na złe " z udziałem gościnnym Pani Krystyny, posiadam też odcinek ,, Śpiewające Fortepiany " gdzie Pani Krystyna zasiadała przy białym fortepianie z Panem Edwardem Linde-Lubaszenko, no i posiadam odcinek specjalny teleturnieju ,, Familiada " z 1994 z jej udziałem była tam w drużynie Ś.P Danuty Rinn. To mi pozostało po Pani Krystynie.

     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/02/174-katarzyna-glinka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2017/02/adam-stachowiak.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń