środa, 8 lipca 2015

Autograf od Magdaleny Kumorek



Po 6 dniach otrzymałam kolejny autograf, otrzymałam 3 zdjęcia z autografem od polskiej aktorki i piosenkarki Pani Magdaleny Kumorek mojej ulubionej aktorki  której popularność przyniosły jej rolę : Dominika w filmie ,, Poranek kojota " , Agnieszka Augustynek - Dunin w serialu ,,Samo życie " - grała w tym serialu w latach 2002-2004 szkoda że potem odeszła z tego serialu, bo świetnie grała Agnieszkę niż Aneta Todorczuk - Perchuć, oraz rola Anki Adamowicz w serialu ,, Przepis na życie " , ja Panią Magdalenę polubiłam za te 3 rolę które wspomniałam, oraz za to jak wspaniale śpiewa. Pani Magdalena w zeszłym roku wydała płytę pt. ,, Śmiercie ", prosiłam Panią Magdę by mi wysłała płytę ale niestety nie wysłała, cieszę się że mam od niej 3 zdjęcia z autografem które dołączyłam do listu. Na autograf czekałam ponad miesiąc. Poza kopertą zwrotną dołaczałam zdjęcia, pisałam pod ten adres :

    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.        Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
 Teatr 6 piętro 
PKiN, Plac Defilad 1
(wejście od ul. Marszałkowskiej)
00 – 901 Warszawa (dla M.Kumorek)

4 komentarze:

  1. Gratuluję autografów. Co powiesz na wzajemne komentowanie notek i dodanuw do linków? Pozdrawiam i zapraszam na mój blog blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieć czas to możemy sobie komentować na wzajem.

      Usuń